أهلا وسهلا بك إلى منتديات الانتيم.
أكثر نشاط

38 رسائل الزوار

1. أوك انا كنت مظبطها وحااطط صورة بس مش ظهرت
  2. اوكى يازعيم لسه واخد بالى منها ناو ... تشكر يازعيم
  3. العفو علي ايه واسفه علي تاخري في الرد علي رسالتك
  4. هو النقل لازم يبقى بالنص ما تشوف موضوع الادارى اللى فيه شروط محتوى لازم تقرا الخبر وتكتب من دماغك مش تنقلى فقرة وتسيبلى فقرة وبعدين كبر مخك البلاغ رد عليه وخلاص بلاش تحرق ع الفاضى مش عايز ترد سيبه ليحيى او دهشان
  5. مادام الموضوع مش منقول بالنص يبقى مش تتعب نفسك وتبلغ.هوا نقل نص وكتب نص
    بلاش التلكيك عشان الناس تحبك
عرض رسائل الزوار 1 إلى 10 من 38
صفحة 1 من 4 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة
صفحة 1 من 4 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة
معلومات عن Dark Knight

معلومات بسيطة

معلومات عن Dark Knight
السيرة:
طالب بكلية الحقوق جامعة الزقازيق
الاهتمام:
كرة القدم.الانترنت
الوظيفة:
طالب

التوقيع

الاتصال

هذه الصفحة
http://www.elanteem.com/vb/member.php?u=149&s=6ea3fe710eff7bf8e4a3cd61eb110edb
التراسل الفوري

ارسال رسالة فورية إلى Dark Knight عن طريق...

الاحصائيات

5,825
معدل المشاركات لكل يوم
3.74
آخر مشاركة
رسالة الشيخ محمد حسان للشعب المصرى بعد عزل محمد مرسى فيديو يوتيوب 04-07-2013 11:35 AM
رسائل الزوار
مجموع الرسائل
38
آخر رسالة
02-07-2013 11:45 AM
معلومات عامة
آخر نشاط
22-09-2013 04:44 AM
الإحالات/الدعوات
13
للتبليغ ن اي انتهاكات لحقوق النشر برجاء الاتصال بنا

أقسام المنتدى

منتدى الحوار العام @ المنتدى الاسلامى @ لعبة أنتيم @ قهوة أنتيم @ الرياضة @ الرياضة المصرية @ الرياضة العالمية @ الميديا - Media @ الصور @ صور الانمى @ صور الفن والفنانين @ النغمات @ معرفة اللجنة الانتخابية بالرقم القومي @ ????? ???????? @ أكواد كول تون 2014 @ رسائل sms @ موضه @ ديكور @ تجميل @ مطبخ @ شباب انتيم @ نكت الانتيم @ غرائب وطرائف @ المنتدى السياسى @ الانترنت @ بنات انتيم @ المنتدى الأدبى @ المنتدى الاجتماعى @ اغانى دينية mp3 @ امتحانات icdl 2014 @ السيارات @ رنة باسمك mp3 @ نتائج الامتحانات 2014 @ آخر الاخبار @ اسعار اللاب توب في مصر 2014 @ وظائف اليوم @ اسعار الحديد والذهب العملات اليوم في مصر @ الاخبار فيديو @ توك شو @ فيديو اسلامي @ اخبار الرياضة المصرية @ فيديو @ اخبار الفن @ ترددات النايل سات 2014 @ الاقتصاد والتجارة الالكترونية @ تجارة العملات - Forex @ رمضان 2014 @ كلمات الاغانى @ الموسوعة الصحية @